Gokväll! När vi vaknade imorse var Leon snorig och det märktes att det var jobbigare att andas, så han fick bli vara hemma. Mys! Vi har myst och busat. En sväng till danderyd också, dock inte för min rygg vilket känns SÅ SKÖNT! Dock har jag ont men jag får leva på mina tabletter tills svaren kommer, om det inte visar något får vi prata om hur vi ska gå vidare med allting.. Något annat bra är att jag står först på tur om lägenheten,så imorgon måste jag ringa massa samtal hit och dit. Leon blir hemma imorgon också för febern kom nu på kvällen. På fredag ska jag på begravning så måste hitta en fin topp att ha på mig! Leon somnade kl 8 efter lite alvedon och välling men har vaknar till flera gånger ;/ Hoppas han sover bra resten av natten. Nu ska jag göra mig en kopp te och ta en cigg innan läggdags! Har inte min dator så ni får ruttna mobilbilder på mitt lilla hjärta!

Redo för dagis!

 

Kan du gapa? Aaah

Du gör mig så förbaskatt lycklig! Mamma älskar dig min fina!